جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی(یکتا) با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام موجودیت بر اجرای عالمانه اقتصاد مقاومتی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۰۸۴۰۷
"جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی" اعلام موجودیت کرد

به گزارش تسنیم، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

به حول قوه الهیه میمنت ایام شعبانیه و در استان فرا رسیدن ماه ضیافت الهی، جبهه گفتمان"یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی" همزمان با گردهمایی سراسری گروهی از یاوران و خادمان ملت در دولت نهم و دهم فعالیتش را براساس احساس مسئولیت تاریخی و رسالتی را که برای انجام تکالیف الهی و خدمت گذاری به مردم عزیز ایران دارد، توسعه می‌بخشد.

در این مسیر مهمترین عنصر نجات بخش را اخلاص و رهروی همه فرامین دینی دانسته، معتقدیم تنها راه نجات بشریت عملی کردن دستورات شریعت و کلام نورانی پیامبر اعظم(ص) و ائمه هدی (ع) است که ملت‌ها و متولیان جوامع باید به آن معتقد بوده و با عقلانیت و دانش نافذ و کارآمدی آن را عملیاتی نمایند.

نشر و توسعه فرهنگ دینی و نظام مردم سالار اسلامی و تقویت وفاق ملی را وظیفه‌ای مهم دانسته صراحتاً می‌گوییم در تشکیل و پیوستن به این مجموعه با هیچ فرد یا گروهی وابسته نبوده، به جز به دین اسلامی، امام، رهبری و شهیدان گرانقدر، خود را وامدار کسی نمی‌دانیم.

افراد و خادمان گذشته و حال را با معیارهای ولایت پذیری، دلسوزی، کارآمدی، خدمت خالصانه برای ملت، عدالت ورزی و عزت آفرینی در صحنه‌های داخلی و خارجی می‌سنجیم.

در تصمیمات کلان، همگرایی با اندیشه ولایت مدارانه اصولگرایان و همراهی با روحانیت دلسوز و انقلابی کشور را شرط مهم انسجام و موفقیت همه عناصر متدین کشور می‌دانیم.

ارتقای کارآمدی را عزم این جبهه وحدت بخش نیروهای خدومی می‌دانیم که با تلاش و ایمان راسخ، خدمت در جمهوری اسلامی را افتخار دانسته، سخت کوشی و دلسوزی برای ملت، توجه به محرومیت‌ها و اقشار ضعیف فداکار کشور و اهتمام به شعارهای امام و رهبری و تکریم شهدا و ایثارگران نظام و مشی عدالت ورزی را سرلوحه کارشان دانسته‌اند.

همه آحاد جامعه باید به هر طریق تلاش کنند. همچنان کشور و ملتی سربلند و متعالی داشته، با پرهیز از هرگونه تشنج‌آفرینی و تفرق، فقط گوش به رهبری دلسوز امت بوده و با تجمیع اندیشه‌های خلاق و عالمانه مشکلات مردم مخصوصاً معیشتی و رفع سایر مذایق جامعه از جمله بیکاری و گرانی و تورم را در برنامه‌های اصولی خود قرار داده، شرایط تحول آفرینی را در کارآمدی ساختار حکومتی و ارتقای سطح کیفیت زندگی مردم فراهم کنیم.

معتقدیم تنها راه رشد و توسعه همه جانبه توجه به ظرفیت‌های ارزشمند داخلی و اتکای به جوانان کشور و توانمندی‌های این ملت شهید پرور است.

هرگونه وادادگی و تزلزل در مقابله با استکبار جهانی و اذناب آن را سم مهلکی دانسته که فقط موجبات تجری دشمنان ملت را فراهم خواهد نمود. لذا با معرفی روحیه شجاعانه ملت صلح‌طلب و شجاع ایران اسلامی از همه دستاوردهای این کشور، از جمله سرمایه‌های علمی و هسته‌ای نظام باید دفاع نموده، با تنش زدایی و بصیرت، راه عزت آفرین ملت را که در آرمان امام شهدا و رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب نشان داده شده است، تقویت نماییم.

یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) را گرامی داشته، معتقدیم وصایای بلند آن یار سفرکرده انقلاب و رهنمودهای خردمندانی ولی امر مسلمین جهان عالی‌ترین پیام عزت بخش ملت و ضامن استقلال و رشد همه جانبه خواهد بود.

با بهره گیری از تجربه‌های موفق و مدیریتی جمع بزرگی را همراهی خواهند کرد، باید در اجرای سیاست‌های کلان و راهبردی ناظم، طراحی و تبیین الگوی پیشرفت اسلامی، همه همت‌ها مصروف خدمت خالصانه و حل مشکلات کشور مخصوصاً رشد و تعالی زندگی مردم و اشتغال جوانان کشور گردد.

باید تلاش نمود با اجرای عالمانه اقتصاد مقاومتی پیچ تاریخی درحال عبور را با عزت و سربلندی پشت سرگذاشته و با بصیرت افزایی انقلابی بر مکر و حیله دشمنان این ملت فائق آییم.

تشکیل این مجموعه برای وحدت آفرینی و انسجام نیروهای مومنی است که همواره سرباز ولایت و خادم ملت هستند و آگاهانه مدافع دستاوردهای نظام و راه امام و شهدا هستند.

بنا دارند با نقد منصفانه و عالمانه و ارائه فکر و برنامه از دولت و سایر متولیان کشور حمایت نموده و با حضور فعال در صحنه، آگاهی‌بخشی، امیدآفرینی، کارآمدی و تحول را دنبال کنند.

در خاتمه اذعان داریم که بعد از حفظ نظام هیچ امری مهمتر از خدمت به این مردم عزیز و صبور نیست.

رشد و تعالی نظام و طی مسیر تحول‌آفرینی کشور با همدلی و همزبانی همه آحاد و دلسوزی و همراهی همه ارکان آن میسر است این مجموعه خود را فرزند ملت و برادر و همراه همه خادمان متعهد نظام می‌داند. امید است با همراهی همه صاحب نظران و اندیشمندان در کمیته‌های تخصصی و تدوین مدل‌های تجربی کارآمدی و تحول، کشوری سرافراز داشته باشیم.

جبهه یاران کارآمدی و تحول ایران اسلامی(یکتا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها